A very merry christmas!

Vad sur jag blir att förra inlägget försvann.
Jag kommer ihåg att jag tänkte precis innan jag skulle publicera den:
- Undrar om jag ska kopiera texten först innan jag publicerar den... Nej det behövs inte, det har aldrig blivit fel på det förut.
Och så blev det så! Bah!

Nu är det snart jul iaf och då ska alla vara glada.
Jag är helt slut i huvudet dock, för jag blir så himla TRÖTT på alla jävla tröga kunder som banken har.
Dom fattar ju INGENTING, skriver aldrig lappar, försöker få ut andras pengar, har ingen legitimation osv osv... Orkar snart inte mer.
Men jag måste orka mer eftersom jag har jobb hela januari också... suck... men det är bättre än inget jobb alls, så jag borde inte klaga!

På lördag åker Patrik och jag hem till Nora och stannar tre dagar. Ska bli himla mysigt.
Uppesittarkväll med Bingolotto, godis, julbord och kortspel på lördagen.
Middag gånger två, julklappsöppning gånger tre och myspys på kvällen på söndagen.
Julklappsöppning gånger två, gooooood middag bestående av fläskfilé och potatisgratäng och trevliga gäster på måndagen.
sen vet jag inte mer. lär bli till o vila och njuta av ledigheten kanske..
på onsdag blir det julshopping för hela slanten, sen är det bara o börja jobba igen!

Ska bli så mysigt! Inte för jag har några julkänslor, men dom ska fan dit! Det är ju lite snö på backen nu iaf, även om det bara är frost, så jag får väl nöja mig med det. Kommer aldrig mer få en vit jul :(

Nu ska jag KOPIERA texten och sen antingen göra matlåda tills imorgon eller spela lite poker. Har blivit kung på det.. Vinner varje dag.

God jul och gott nytt år på er ;)

//Carrå

Kommentarer
Postat av: nirak

jag blir alltid så imponerad när jag hör att folk ska göra matlåda, det är en ork jag aldrig skulle hitta! du är duktig!!

2007-01-02 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback