Fullt upp! (Full tupp?)

Oh ja, det här har varit en händelserik vecka!
Har knappt varit hemma sen i tisdags.
Men det är kul det med, för då är det extra skönt o komma hem :)

Var på Guif-Lif i Eskilstuna i onsdags och det var en riktigt spännande match!
Det var jämt i stort sett hela matchen tills Lif drog iväg i slutet och hela ena läktaren stod upp de sista tio minutrarna och bara skrek: "Lindeskolan!" och "Segern är vår!". Det var oranget (?) för hela slanten :)
Underbar känsla!
Och imorgon är det Lif-Sävehof på hemmaplan! Oj oj vad jag ska njuta :)
Samtidigt som man spelar in det på TV'n ;)
Annars har jag bara jobbat och haft det mysigt i Hammarby :)

Igår spelades det match mot Kumla! Och vi förlorade bara med 13-20. Mot serieledarna lixom! Det är bra :)
7-9 i halvtid.. ett strålande resultat! Fatta vad bra vi skulle vara om vi hade ett aktivt och intresserat lag.
Det är lite synd.. men jag njöt ändå.. Gjorde ju 7 mål :)

Imorse skjutsade jag mor och far till tåget i Örebro för dom skulle till Stockholm och gå på R.E.A!
Det var en födelsedagspresent som pappa fick i höstas. Bättre sent än aldrig.
Men nu är jag ju själv hemma vilket är underbart! Det händer inte ofta att jag är det så länge.
Bekvämt o vara hundvakt också.. han sover ju bara :P
Jag slipper vara ensam i natt iaf, och DET är tur ;)

Nu ska jag sortera lite mer på datorn bland all skit och sen kanske glo på tv..
Take care!
/Carrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback