Yeash!

Har visst fått klagomål för jag inte skriver här så ofta...
Men jag vet ju inte om folk läser, så det vore kul o veta :)
Skriv mera kommentarer, så jag vet! Snälla? :)

Iallafall.. spela match idag.. inte ofta vi spelar på en onsdag.. det känns som det är fredag idag, eftersom det är då vi har hemmamatcher.. men för mig är det ju fredag varje dag, hihi.
Vann med 14-9 och jag gjorde 7 mål.. hälften ;) Wehei!

Det har varit skönt o va hemma den här veckan. Inte haft tråkigt så mkt, bara kollat på os hela tiden =)
Synd det är slut på söndag.. annars hade det varit rena drömmen o varit hemma nästa vecka med :)
Men det får jag ju vara iallafall.. tur jag inte ska spendera resten av veckan hemma iaf..
Ska ha det så mysigt så :)

Åter till hockeyn.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback