Arlanda Airport

Ja, nu har man varit på Arlanda iaf.
Jag hade byggt upp värsta lyxiga flygplatsen i huvudet där allt fanns och det var hur fint som helst och massa gångar och kuliga saker.
Men inte då.. när man kommer fram, så är det självklart massa vägar, så man inte hittar och så är det massa hus.. och när man kom in, så var det ett långt "rum" med två våningar och så lite bagagemojs och pressbyrån x5 (typ). Sen var det inge mer. Jaha, där var den drömmen förstörd.
Haha. Trodde Arlanda var mycket större.

Men en trevlig resa var det iaf! Mysigt på morgonen klockan sex o åka bil när ingen annan är ute o kör.
Sen på hemvägen, så var det desto fler bilar, men ett fint stopp i Hummelsta för lite godis och mat.
Ostfylld lövbiff med pommes frites. Det låter inte dåligt va? Kostsam resa för lilla mig som bara var sällskap... Men det bjuder jag på! ;)

Det jag vet nu är att jag vill verkligen ut o resa!! Många som kom från planet var så bruna o fina att man blev hur avundsjuk som helst. Jag måste verkligen utomlands snart. Snart..? NU! ffs.

Magic Inlay kallar.
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback