Broken

My poor computer is broken ;(
Men det är lugnt, för alla grejjer räddades! Weeeee..!

Vettefan vad jag ska skriva, men känner att jag måste hålla mig uppdaterad iaf..
Så ingen dissar den här sidan :P Iofs vet jag inte hur många som läser den, men ändå..

Grattis till körkortet iaf, Linda!! Weee där med :) Det var du lätt värd!

Ska iaf skicka in våran datorn på lagning, typ.. hoppas dom fixar det.
Det ska ringa en fraktfirma och sen komma o hämta datorn. Frågan är när dom kommer..
Aja, det visar sig..

Nu ska jag snart byta julklappar!
Hejsch!

Kommentarer
Postat av: Linda

tjocro!
ja är inne o läser ibland :D
va gullit av dej att nämna mej, tack va glad ja blir :D:D
Puss!

2006-01-22 @ 01:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback