Det här är nog...

...den konstigaste helgen i mitt liv.
Jag kan inte berätta det här, för det vore dumt, men.. jag vet knappt vad jag ska göra.
Igår var jag hur förvirrad som helst med tanke på dom telefonsamtal jag fick.
Idag trodde jag allt skulle bli lättare, men det blev det inte.
Känner mig jätteelak, samtidigt som det inte är mitt fel och jag kan inte rå för det.
Allt bara hände på samma helg.
Undrar om det hade blivit annorlunda om det hade varit olika tidpunkter i mitt liv...?

Just nu är jag jätteglad, men samtidigt jätteledsen för min bästa vän. Tycker om honom så mycket och så är han så ledsen :( Vet inte vad jag ska göra egentligen.. Har aldrig varit med om något sånt här.
Tar gärna emot tips utifrån!

Tre stycken.. måste vara rekord. Fast så ska jag inte tänka nu. En är ur bilden iaf. Det är skönt.

Det är nog inte många som förstår vad jag pratar om, men jag vet att en gör det.
Och två stycken vet halvt som halvt och en av dom kommer inte läsa det här.

Nej, jag vet inte vad jag ska göra.
Förutom att jag måste sova.
Det kan behövas.
Förlåt.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: sören

ack ack carro lilla, vad har du nu ställt te med.. det får du berätta någon gång =)
kram

Postat av: Tiger

Bääääbe! Puss på näsan.. =)

2006-01-31 @ 12:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback