Do you always...

...have to go away?
Himla fin låt faktiskt.. jag tror vi glömt bort vår karl!

Tänkte skriva ner lite tankar här, men vet inte om det är så smart..
Varför tycker jag så? Känner mig lite underlägsen i dom situationerna.. vet inte om jag inbillar mig eller inte.. ibland blir jag jättesur, men sen dagen efter, så är det som vanligt igen. Ger jag med mig  för lätt?

Och en till sak..
Vilket är rätt? Vilket är fel? Jag både vill och inte vill.. Jag har ju mina regler.. Men jag har ju brutit mot den förut.. fast det här är äckligare.. men jag har ju ångrat mig förut? Det kanske inte spelar nån roll?
Fan vad frågor det kommer upp.. vet inte vad jag ska tro och inte tro..
Jag kanske bara saknar det helt enkelt..

Nej, nu måste jag sova på saken.
Hoppas inga jobbiga kunder kommer in imorgon.. orkar inte med dom..

Nite,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback