Made by Apple in California

Wee, idag kom min iPod nano som jag längtar efter!
Jag satt vid köksbordet och öppnade kartongen när pappa frågade:
- Varför har du köpt den där?
Jag svarade:
- Därför att jag vill ha den.
Far: Men duger inte den du har?
Jag: Nej, den här är mindre och smidigare.
Far: Den där ser inte speciellt mycket mindre ut än den du har... (Han hade bara sett kartongen den låg i)
Jag plockade fram iPoden och visade honom.
Då blev han tyst. Hihi. SÅ liten är den :)
Iofs vet nog som flesta det, men ändå.. det är inte klokt hur något så litet kan innehålla något så stort..
Hela 1000 låtar.. eller miljoner med bilder (inte riktigt, men nästan..). Det är inte klokt.. :)
Nu hade jag tänkt lägga in alla låtar, så jag har något att lyssna på när jag går till jobbet imorgon.
Inte länge kvar där nu.. undrar om jag är glad eller ledsen.. Kan tyvärr inte svara på det.
Ledsen är jag väl inte, men frågan är om jag vill jobba kvar eller inte..
Vill leva livet just nu och åka ut o resa! Men ofta jag får det lixom..
Bah. Nu vill jag vara 20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback