This Weekend...

har jag iiiiiiiiiiiiiiinget planerat.
fan den dödaste helgen i år.. inga matcher och inga tränare på träningen på söndag :(
hoppas hoppas mamma vill åka till marieberg med mig i morgon.
måste verkligen köpa jeans! inte för jag är i behov av det direkt, men känner ändå att jag vill ha nya byxor.
var så längesen.. idag beställde jag från h&m iaf.. får grejjerna i mitten på februari. alla saker utom en.
det var fina grejjer i den katalogen iår. och fina färger.

ser iaf fram emot eskilstunaresan när linde ska spela mot guif den 8 feb.. kommer bli roligt tror jag!
hoppas dom vinner :)

har hört att några stycken läser den här bloggen iaf.. kan ni inte kommentera något trevligt, så jag vet vilka ni är? ;) är nyfiken ju! hihi.

idag har jag iaf skottat ganska mkt.. först hela framsidan och garageuppfarten.. och sen skottade jag små söta gångar till min lilla vovve, så han kunde gå ut o göra sina behov utan att drunkna i snön.
men det hade varit gulligt det med :)

nej nu ska jag göra något vettigt.. om det nu går o göra det en sån här död lördag..
aja, det löser sig..!

ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: sören

Klart jag läser, men då får du läsa min.. okey, överens om det? =)
krama


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback