Dags igen

Dags igen för en blogg! Men det blir inte så mycket här nu för tiden, för jag skriver mer på lunar.
Undrar varför egentligen. Tråkigt ju.. Men där ser man iaf vilka som har läst inläggen :P

Kan göra en sammanfattning iaf:

- I lördags spelade jag bowling med Patrik och hans föräldrar. Jag vann :D Sen gick vi till Kinamuren och blev jättemätta. Det var mycket trevligt.
- I söndags spelade jag match i Örebro och vi vann med 25-23..!!! Och jag gjorde 13 mål! Jävlar vilket rekord.. kommer jag nog aldrig slå =)
- I måndags var jag på Lif-Sävehof i Idrottshuset.. slutspel.. Var hur underbart som helst! Hade jättebra plats, det var 2100 pers som dånade där och allt såg jättebra ut att gå mot en seger mot de regerande svenska mästarna, men i slutet vände det och Sävehof vann tillslut :( Synd, men dom har gjort en riktigt bra säsong iallafall!
- I tisdags (igår) var pojken ledig, så vi softade hela dagen. Skönt som fan. Gick på stan, fikade o åt, åkte till Lindesberg en sväng o Carro fixade en finfin parkeringsböter i Örebro också :) Haha, någon gång måste vara den första.

Nu vill jag träna!

Pusskramhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback