Ojojojoj!

Nu får jag skynda mig o uppdatera den här bloggen för Anna och Brandspruta är otåliga.
Vad gulligt :)
Anna, du får hälsa alla brandsprutor från mig. Dom är så söööta. Är Sigge en tjockis fortfarande förresten?

Nu känns det iallafall som man är en bit på väg till Kina.
Depositionsavgiften är betalad och snart ska packlistan skrivas. Wee vad kul!
Längtar som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.

Var på arbetsförmedlingen idag och berättade om resan och hon jag var hos blev så avundsjuk att det var roligt! Nu längtar jag ännu mer tills jag får uppleva kinesiska muren, förbjudna staden och allt det andra!

Hoppas jag får det där jobbet, för det skulle vara så roligt! :) Och gott :P

Nä, nu ska jag nog gå o lägga mig.. en lång dag imorgon och sen träning o sen älskling!
Wee

Godnatt alla människor därute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart han är fet. han är dock jämnfet...som en limpa ungefär. Zorekn har oxå bukat ut. de längtar nog till sommaren när de slipper springa i uppskottade gångar hehe.
Kul med Kinaresan förresten.
Kram

2006-03-15 @ 10:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback