Unemployed..

Nu börjar jag känna på hur det är o vara arbetslös..
Man bara går runt o driver hemma o gör ingenting vettigt.
Fast idag har jag faktiskt gymmat. Det är jag nöjd över. Min rygg gör inte lika ont nu :)
Känner att jag måste bli lite mera aktiv här på bloggen också.
Kul för andra o läsa.. kanske :P

Nu är iallafall Kinaresan preliminärbokad! Längtar så otroligt mycket!
Fatta vilken upplevelse :) Och så får vi hela tre dagar o bara gå runt o
shoppa prylar med kinesiska tecken på :P Weeeey.
Ska snåla på mina pengar nu, så jag kan köpa extra mycket där ;)

Var på Marieberg i tisdags och shoppade, vilket resulterade i att jag blev 1600:- fattigare.
Ett par jeans, en ny mobil och ett linne blev inköpen. Mycket trevligt!

Nu ska jag gå o göra något annat vettigt.
Tata!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu måste du uppdatera bloggen oftare...Sigge B o jag är otåliga.
Kram Anna

2006-03-10 @ 11:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback