Kiropraktor'n

Då har man varit hos en kiropraktor för första gången då.
Det var den roligaste människa jag har träffat iallafall!
Det första han gjorde när han kom in till mig var att dra ett skämt och så fortsatte det i en timme framåt.
Hur rolig som helst!

Det han kom fram till var dock inte lika rolig, men det får jag ta. Betalar hellre några tusen för o SLIPPA ha ont i ryggen jämt och ständigt. Jag riktigt ser fram emot när jag kan gå på stan en hel dag utan att få ont i ryggen :P

Vet ni vad orsaken var till att jag hade ont då? Jo, Carrå har ett ben som är kortare än det andra, så hela bäckenet är snett... Det låter riktigt sjukt tycker jag.. men men.. han ska iallafall dra i mitt ena ben så det blir lika långt som det andra benet. Hahahaha. Ler bara jag tänker på det.

Nej nu ska jag äta lite mera Geisha Apelsin. En riktig höjdare!

Tooooodeeels!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback