Stakkas lilla Cajjå

Lilla Cajjå är suuk. Det är inte ofta hon är suk.
Vaknade klockan 04 igår morse och kunde knappt svälja, för det kändes som jag hade en kniv i halsen.
Sen hade jag så ont i ryggen, så jag knappt kunde röra mig.. (troligen förkylningens fel). Sen hade jag också huvudvärk av det grovaste slaget och det har jag fortfarande. Så fort jag rör mig någolunda fort, så känns det som om huvudet ska sprängas.
Jag tycker inte jag borde vara förkyld, eftersom jag var det för typ två veckor sen, även fast det inte var så "grov" förkylning.
Har varit hemma i två dagar nu och bara legat o glott på film. Iofs ska jag inte klaga. Det är ju hel-skönt =)
Fast hade varit bra om jag kunde jobba idag. Men får göra det imorgon istället. Jag hoppas jag mår bättre då.

Nu är Patrik iväg och handlar tacos. Har ju inte ätit det på två veckor. Måste vara rekord =) Får se hur mycket jag orkar... har inte ätit så mycket dom här dagarna.
Men funderar starkt på att göra en kladdkaka, för när jag är sjuk tycker jag så synd om mig själv att man måste trösta sig med godis och andra onyttigheter. Då känns det inte som om man är onyttig för man inte tränar. Men man kan ju inte träna. Det gillar jag :P

Nej en fest snart kanske? Ida och jag har planerat lite och hoppas verkligen det blir av snart! Var längesen man hade en nu... Har ju inte haft inflyttningsfesten än.. lite pinsamt kanske :) Men vi tänkte ha en när vi bott här i ett år, men det är ju länge dit.. måste ha en tidigare! Så det får bli flera helt enkelt :)

Over and out/Carrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback