En händig man

Var på Per Gessle i lördags. Jävlar vilket drag! Han är go den där pöjken :)
Men dom äldre låtarna är ju klart bäst. Mer drag i liksom!
Det är nästan standard o gå på honom.
Var på Gyllene Tider 1997 första gången.. men det kommer jag knappt ihåg.. var ju bara 11 år :)
Sen var jag på Gyllene Tider 2004 på Eyravallen som det då hette. Det var bland det underbaraste jag varit på! Hade nått himla lyckorus i en vecka efteråt och bara gick o tänkte på det där underbara uppträdandet dom hade gjort.
Sen i lördags. Det kommer tvåa på listan iaf.. och det är inte dåligt det =P
Bästa låten var nog min absoluta favorit: Ljudet av ett annat hjärta.
Sen på bilden näst längst till höger var det den mesta söta tjej jag nånsin sett. Hon var så gullig o studsade runt och hade hur roligt som helst. Hon skulle man känna =)

 
   
                      

Nu börjar tiderna på banken sina ut, men ska på intervju på onsdag, så jag hoppas på mer jobb där!
Ska bli spännande :)
Sen blir det komvux och lite sånt.

Simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback