Bankfest + Loka Brunn + 1 år <3

Då har man varit på Loka också. Det var himla mysigt faktiskt.
Gick upp astidigt, åkte en timme, fick massage i ca 30 minuter, simmade, badade bubbelpool (45 grader säkert!) och åt buffé, sen drog hem.
Nu är jag helt jävla slut.. är så himla trött, känns inte som jag sovit på en vecka eller något.. jag flänger bara runt. Får sova när jag får många lediga dagar.
Har iaf bestämt nu att jag ska börja simma 1 helst 2 gånger per vecka... det är så jävla bra träning.
Orkar ingenting som det är nu, men det ska ändras på!

Bankfesten i fredags var rolig! Dom bästa var där, det var god mat och det blev dans! Jag och dom andra timvikarierna rockade loss på dansgolvet med åldringarna, haha. Dom är underbara.

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i ett år. Det året har gått fort kan jag tala om. Och jag vet att många tyckte vi gick för fort fram, och det tyckte kanske jag med, men jag ångrar ingenting. Jag skulle inte göra det om det inte kändes rätt.
Nu skulle det perfeka vara om Krille, Sanna och Ida kunde flytta in till Örebro, så man kunde parta varje helg :P

Snart är det Sävehof-Lindesberg. Jag håller starkt på Linde, men tycker dom gått ner sig lite.. hoppas Sävehof har en dålig dag och Linde har en bra dag!

Ttfn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback