Ojojoj...

Oj vad fullt upp man har.
Först en vecka full med golf, sen tre dagar i Åhus (sketasköj) och sen jobb och golf igen.

I Åhus var det skitigt som bara den, så det var skönt o komma hem till allt det rena igen! Plus ligga i en riktig säng och inte på ett liggunderlag. Men kul hade vi ändå! Myskvällar, party på stranden, restaurang-ätande, allsång med grabbarna grus, handbollsspelande, havsbad (dock inte jag) med mera med mera.
Det som kunde varit bättre var ju vädret, men så är det ju alltid. Sen fräschare toaletter.. men man får leva med det med :)
Roadtrippen ner var också riktigt skoj! Vi skulle få okända killar att ringa till den andra bilen. VI VANN! :D
Jag trodde helt ärligt att vi inte skulle få tag i en enda, men vi vann med 3-1 där bland annat en tysk lastbilschaffis ringde till dom andra :P
Plus att Desse höll kontakten med "Röda bilen" heela helgen ;)

Idag har jag varit ledig och spelat golf på Gustavsvik. Gick inte så bra som jag hoppats.
I tisdags spelade jag damgolf på Lanna. Det gick desto bättre. Femma blev vi!
Vann en jätteful väska + keps och strumpor. Funkar fint :)
Nu blir det golf på söndag, annars har jag inga fler tävlingar inplanerade.
Men skoj är det så fort man träffar bollen :P

Nu ska jag gå o lägga mig.. är helt slut..

Kommentarer
Postat av: Karin

tack så hemskt mycket:)

Postat av: Anonym

:)

2007-08-13 @ 12:20:02
URL: http://maddelue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback