Pitcher's

I torsdag blev man inbjuden till Pitcher's med alla "ungdomar" inom banken. Alla under 35 var inbjudna och det blev över 20 pers! Riktigt skoj var det faktiskt. Man fick träffa alla som jobbar som jag inom banken på alla kontor i länet; Laxå, Askersund, Örebro, Kumla, Odensbacken mm.. Vi åt de mumsiga hamburgare som Pitcher's har + drack vin och hade allmänt trevligt.
Nästa vecka är det vin-kubb som gäller i Stadsparken. Tyvärr jobbar jag och Lisa sent, så man missar nog kubben då.. men sen skulle vi till Strömpis och Björnstugan på stand-up. Citykontoret ska också till Strömpis på onsdagen, så man kanske kan "samla upp" allihopa..  Får se om jag hänger på :)

Patrik fyllde också i torsdags, så han är ett helt år äldre nu! Men vi fira honom inte då, för det ska vi göra nästa vecka som ett gemensamt kalas för han och mig. För jag fyller nästa måndag! Woho! Jag vill ha mycket presenter =) Det blir en massa kalas iaf, för först det gemensamma med våra föräldrar, sen ett separat för Patriks släkt och ett separat för min släkt och tillslut hade vi tänkt ha en gemensam födelsedagsfest, men vi får se hur det blir med det, för jag är ingen höjdare på o fixa fester.. kanske borde anlita någon?? :)
Det går ju iallafall inte helgen efter min födelsedag, för då är det dags för Åhus! Ska bli himla skoj faktiskt!
MEN!! Regnar det såhär jävla mycket så är jag inte peppad för fem öre.. Jag hade sett fram emot ett Åhus med 30 grader varmt och solsken.. Kan ju inte spela handboll vid havet om man inte får ta ett dopp efteråt! Morr...
Och jag har hört att det ska regna tre veckor till.. buhu.. jävla skitsommar.. Aja, får åka utomlands i höst och njuta då istället.

Nu har jag babblat klart för idag. Tjoobre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback