Midsommar

Då var midsommarhelgen avklarad. Fan vad tiden går fort.
Det började med att jag var jätteglad för att mor och far skulle vara borta hela helgen, så jag och Patrik bokade in timmerkåken i Nora i fyra dagar =) Katterna var lyckliga dom med.. dom hade ju annars bara en tråkig lägenhet o springa runt i...
Sen skulle vi ha en liten fest, men det sket sig (jag är nog sämst på o ordna fester), så vi skulle bara sitta hemma o uggla.. sen blev vi inbjudna till Kristinas plejs för en trevlig afton. Och trevlig blev den!
Liite singstar (diggar det asmycket - jag vann! ;P), goda välkomstdrinkar, grillning, spel, kubb, supergod efterrätt (tack Ina! - och ja Petra, du knäckte äggen och rev chokladen :P) och tillslut midnattsdopp där jag stod för fotograferingen, för jag är en liten badkruka innerst inne.. när det inte är minst 25 grader ute.
Men trevligt var det! Bjuder på lite bilder från helgen:

       

På lördagen var det degdag och det var det nog för alla..  har aldrig sett på maken till dåligt väder!!
Men lite mysigt var det :)

Sen på söndagen var det dags för golftävling och Patrik och jag spela väl sådär, så vi kom på en 21:a plats, men det tycker jag är bra för att inte ha spelat så länge =)

Tjo och tjim och fiskstim!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha jag skärde faktiskt mangon oxå och vispade grädden,, och lage potatisen till maten! =P=P

2007-06-26 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback