Tha helg.

Jahaja, då var den här helgen över.
En riktigt händelserik en får man lov att säga.

I fredags var det grillfest för hela slanten. På en skön gräsmatta på Studentgatan var vi placerade och grillade Flintastek. Till det var det självklart god dricka och sen blev det kubbspelade och frisbeekastande. Gick riktigt bra får man lov att säga :P Sen bjöd Mr Tommy på taxi upp på stan och vi försökte hitta ett bra dansgolv, men kom på att det var studenttider, så det var ganska kört.. (buhu, jag är avundsjuk, jag vill ta studenten

igen!!)  Vi fick gå till Max istället. Och där var det självklart mkt mer folk än vad det brukar vara på dagarna. Har aldrig sett så mkt folk där inne och när man väl gör det, så är klockan två på natten. Aja.. :)

I lördags tog jag och Patrik bilen till Hammarby för att tvätta och städa ur den. Det var riktigt skönt o tvätta den i bikini och sola samtidigt :) Sen kom vi på att vi ville grilla där, så vi åkte in till Nora för att köpa kött. Och vad tror ni vi hittade? Jo, Flintastek :D Och eftersom jag älskar Flintastek, så bangade ju inte jag ur... Åkte en sväng förbi

Dalvik och sen tillbaka till Hammarby. Det blev mysigt.. skönt o ha ett "uteställe" o vara på när man är fast i lägenheten annars..
Sen åkte vi hem och glodde på film. Var trevligt, men vaaaaarmt :)

I söndags slappade jag lite på förmiddagen och åkte tillslut till Nora med bussen (!) Kors i taket, jag har inte åkt länsbuss sen jag tog studenten typ.. Men det var som vanligt. Vet inte om jag saknar det så mycket :)
Väl i Nora blev det handbollstittande (Woho, Sverige vann med 11 bollar! Se er i arslet Rumänien :P) och möte om cuperna man ska på i sommar. Fan vad nice.. först Åhus Beachhandboll i tre dagar och sen Vintrosa i en dag. Och vi kommer vara så snygga :D
Sen drog man till Jennys födelsedagskalas och det var ju inte tänkt att jag skulle dricka, men sen bjussa hon ju på vin och då tackar man ju inte nej :D Blev några glas tillslut.. Hmm.. :) Men det var riktigt skoj! Gissa vad man blev bjuden på för mat? Jo, Flintastek! :D

Så sammanfattningsvis har jag varit på två fester och ätit Flintastek tre gånger den här helgen. Gott och trevligt :D

Idag har jag hunnit med o träna på gym för första gången sen jag slutade med kiropraktorbesöken och sen har jag varit på stan med Petra och handlat linnen och ett par skitsnygga byxor! Och tillslut blev det två timmar i cp. Inte dåligt det. Det var trevligt :)

Nu ska jag bara dega i soffan. Det är såå varmt!

Över och ut. /Carrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback