Äntligen!

Nu har jag försökt komma in på min blogg sjuttio gånger den senaste veckan. Har inte kommit in en ända gång och då har man sett massa andra skriva i sina bloggar var och varannan dag... HELT orättvist tycker jag!

Nu är man iallafall ledig i fyra dagar. Ska bli skönt faktiskt! Imorgon kanske det blir en sväng till Nora.
På fredag blir det storhandlartajm med Linda och i helgen blir det deg deg och åter deg!
Ska försöka styra upp något med någon vän, för Patrik jobbar heeeeeela helgen :(

Och så är jag så förbannat trött på det här med träningarna. Varför slutar alla komma helt plötsligt för?
Nej, jag tänker inte vara med i det där jävla laget något mer när man håller på sådär. Iofs har vi aldrig haft mycket folk, men det blir ännu mindre när det närmar sig slutet. Varför vill ingen spela mera för? Spelar man inte handboll för o ha kul? BAH!

Det är bäst jag skyndar mig och skriver klart, så bloggen inte loggar ut mig eller något.

/Carrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback