Handboll

Det är otroligt vad jag älskar handboll. Var på Skövde-Lindesberg igår och det är sån hääärlig stämning!
2000 pers som bara klappar i händerna och skriker. I love it :)
Det ända som irriterade mig igår var en viss bankgubbe som visslade så man nästan blev döv. Jag blir inte förvånad om jag blir döv innan jag är 40...
Men skönt var det med sittplats iallafall. Och så fick man ju dricka och kaka i pausen :D
Iofs var det en till sak som irriterade mig... En viss person från Nora som satt på första raden och PRATADE sig igenom hela matchen. Kollade aldrig mot planen, applåderade aldrig.. Vafan gör man där då? Ge platsen till någon som vill se matchen istället och brinner för handboll! Grr :)

Det ska bli så skönt och börja om på nytt i höst. Och vara med i ett lag som verkligen satsar. Det är mer än vad vi gör nu. Vissa är ju verkligen som jag, men större delen av laget verkar skita i allt. Och det är så tråkigt när man drabbas av det. Det drabbar ju alla som verkligen vill. Men i höst ska det bli ändring på det!
Hoppas vi får ihop lag till Åhus och Vintrosa bara. Det vore underbart :)

Nu har man en skönt helg framför sig som ska spenderas framför datorn, i soffan och kanske äta något gott? En kväll med Krille och Patrik är också planerad då Sanna drar iväg till Idre :)

Nu ska jag dubbla upp lite i pokern. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback