Vardag

Vardag igen och vi har börjat med vinterkläder på FOREX... Visst det är jättefint o ha en randig väst, men inte när man måste stoppa in skjortan PLUS att man måste ha kjolen vid naveln för att det ska se fint ut (!) Hua på en hua!
Får ju panik av sånt :) Men det är bara o vänja sig...
Ska ju på den årliga FOREX konferensen om en månad också.. alla hatar den, men jag ser fram emot den.. kul o komma iväg lite även om man inte ser så mkt av staden (som by the way är hemlig).. man får ju gratis mat och sova på hotell :D + att man får betalt för hela skiten.. kan det bli bättre? Synd bara att det är den helgen Patrik har ledigt.. :P

Annars lever ju livet.. jag hinner inte träna på gym, jag hinner inte träna handboll, jag går på komvux, jag har prov på onsdag, Patrik jobbar tre av fem helger... buhuhuhu inget är som jag vill.. får satsa på det nästa år istället.. kommer ju gå ner mig totalt annars =)

Nej nu vill jag resa. Petra och Kristina vill ni ha sällskap i januari? :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback