Helgen - en återkommande rubrik

Då var den här helgen också över. Satan vad tiden går fort.
Jag tycker det är helg jämt.. och det är ju bra. Men vart tar vardagarna vägen?
Hinner inte tänka efter för jag jobbar varje dag.. och sen tränar eller gör något annat skoj, sen är det helg igen.
Men jag klagar inte =) Den här helgen gick iofs väldigt fort.

Var på Statt i Karlskoga i fredags - spiknykter. Var bara där som sällskap till Erika, för jag hade inget bättre för mig.
Hon jobbade och jag tittade på. Det var faktiskt ganska trevligt. Hon hade två danskar som spelade mot henne nästan hela kvällen. Fatta knappt ett ord vad dom sa =P Sen var ju Arvingarna på Statt också, så man fick höra lite sån musik också, haha. Roligast var ju när Erika halv tre på natten stod o jagade autografer av Casper. Vi fick en kram av honom iaf, haha. Trevlig karl det där med härlig dialekt :P

Lördagen blev en hurtig dag med tvättning, städning, dammsugning och  mariebergsshopping. Hittade en trevlig partyoutfit + lite vettiga saker som man alltid behöver.
Sen skulle vi på nån förfest som var jättetrevlig och sen bar det upp på stan. Tyvärr kom ju inte Carrå in på Klaras (fy skäms, det får aldrig hända mer), så det blev Backstage, även fast jag lovat mig själv att aldrig mer gå dit. Gick nog bara dit för Elin ville det :P Var inte så kul, men det funka.
Höjdpunkten på kvällen var iaf när jag och Anna gick till Burger King o beställde, sen åkte vi taxi med Sven (hahaha) hem till mig o käka. Fy i helvete vad gott det var. Så jävla värt.

Söndagen spenderades i solen med en pizza och glass. Också så jävla värt. Godaste pizzan jag ätit på länge. Victoria får nog fler besök av mig framöver. Sen bar det av till Nora för o vara social mot föräldrarna. Det var längesen jag var där nu. Var i Hammarby också.. var längesen det med.. och trevligt! Lasse äger ju =P

Det var helgen det. På onsdag blir det bankutbildning i Stockholm. Åker sju på morgonen och kommer hem halv nio. Det ser jag inte fram emot. Men det blir nog en trevlig dag ändå. Får hoppas på god mat, så man står sig :P

Nu är det snart sovdags. Blev trött av min lilla springtur jag tog för några timmar sen. Hurtbullen Carrå..!
Ska träna imorgon med, woho!

Nite nite, sliiip tajt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback