Nog fick jag ett rakt besked iaf.

Mohaha. Nejrå, men det är alltid något iaf. Konstig känsla..

Hade trevligt med flickorna på Pitchers i fredags..!  Oväntat avslutning på kvällen, men det var trevligt ;)
Skulle upp tidigt på lördagen o dra till Västerås i C1:an och det gick faktiskt bättre än jag trodde.. Trodde jag skulle somna hela dagen, men det blev inte så! Var pepp och lyckades skrapa ihop två sparkonton på de timmar vi stod i gallerian.. jämfört med dom andra som inte fick nån :P Men jävlar vad godis, nyckelband och badbollar vi delade ut till de små grisiga ungarna som bara ville ha o ha! Fan att inte föräldrarna har något vett i skallen.
Stod o delade ut ballonger till yngre barn också.. Dom var sötare än dom andra ;)

Sen åkte jag hem o vila typ o gjorde mig i ordning för Statt och Kga igen. Börjar bli stammisar där :P
Men det var lika kul som vanligt! Dansa som fan med Anna och rände runt.. Sen var det ju konsert där också, så jag fick någon het o glo på  :P
Men bäst på hela kvällen var fan min French Hotdog på Statoil efteråt.. ojoj vad bra den satt :)

Sov som en stock hela natten och vaknade som vanligt för tidigt. Tvättade o sov o degade hela dagen tills jag fick spasmer o gick till Erika. Hon gjorde matlådor och Anna var bakis, hihi. Gulligt.
Precis innan vi skulle hämta Elin på Orica, kl 22, så fick man veta att man tydligen ska till Björnis.. ofta jag var inställd på det liksom.. men det funkade.. hela sällskapet var spiknyktra hela kvällen.. nästan :P Jag var det iaf!
Men kunde som vanligt inte stå still, så jag dansade ändå, även fast jag kanske inte borde :P

Samtal på Björnis igår:
Okänd karl kommer fram till C och E, ser lömsk ut och flinar (han har följt efter och glott jättelänge)
C frågar:
- Vad har ni slagit vad om nu?
Okänd karl flinar ännu mer och säger:
- Ja det är faktiskt ett vad
Haha fan vad bra jag är, tänkte jag.
Okänd karl frågar:
- Är ni lesbiska?
E och C börjar asgarva och säger nej.
Okänd karls kompis kommer fram och okänd karl säger du hade fel.
E och C skrattar och säger i kör:
- Men hon är! Och pekar på E.
Okänd karl säger:
- Fasiken då hade du ju rätt

Haha värsta kul det var (A)

Kommentarer
Postat av: carrå.

shit, ballt med en till carrå med å :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback