Raka besked.

Det blev Karlskoga i lördags. Trevligt som fasen! Anna och Erika är bra tjejer. I like them :)
Jag gjorde ett bra val när jag valde Kga med andra ord :P
Lite konstiga karlar det fanns det bara.. Jag menar, seriöst?

Söndagen blev deg och mysdag med Elin.. kollade på två filmer och var allmänt degiga.
Sen trodde ju jag att jag bara skulle jobba två timmar på måndagen, så jag hängde med folket ut på Björnis..
Tänkte att det gör ju inget om jag inte får så mkt sömn.. två timmar blev det :S
Men jag pallra mig upp o drog iväg o jobba dom två timmarna.. höll på o somna ståendes, men vafan.
Sen drog jag hem o la mig o sov typ.. inte för jag sov så bra, men fick vila i några timmar iaf.. Sen hade jag lovat o följa med Erika till IKEA.. haha och vad bra det gick då. Höll på o garva ihjäl oss när vi skulle lyfta kartongerna från ta-själv-lagret till vagnen. Men tillslut gick det! Efter lite kramp (eller mkt kramp) i magen bara! Haha.
Sen la jag mig i Erikas säng o var halvt sovandes och halvt social medan hon byggde. Sen kom Elin och sen kom Anna, så det blev trevligt o mysigt o pizza =) Sen drog Elin och jag hem o glodde på handboll, synd att Lindesberg åkte ut, men det var fan väntat. Hoppas det går bätte för dom med den nya tränaren!

Btw så ringde chefen då också och sa att det var imorgon (idag) jag skulle jobbat de där två timmarna, oooops, men det gick o lösa, så jag jobba hela dagen idag istället. Hade inte klarat fler timmar igår :S
Är piggare idag, dock ASONT i halsen :S Kan ju inte bli förkyld igen.. men alla andra blir det, så då blir väl jag också det.

Sen har jag märkt att vi "kvinnor" gillar raka besked och ingen jävla väntan. Fattar inte hur karlar funkar alla gånger. Även om man inte borde tänka så mkt på det just nu. Och det borde inte vara irriterande, men det är fan det.
Stör mig på mig själv att jag bryr mig också, men det är lättare o få ett rakt besked på en gång så man kan gå vidare! Hör ni det? :P

Nej nu ska jag snart lägga mig o gosa med katterna, för Västerås väntar imorgon.

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback