Snyggast vinner

Det bästa med en kväll ute är ju dagen efter när man får kolla på alla snygga bilder som togs. Haha.
Får tyvärr inte visa dom här för en viss person, haha. Men säg till, så skickar jag dom till er, haha nerå, Emelie ;)

Norrgatan, Nobel, Klaras, Pitchers, Lounge, Max. Så såg kvällen ut. Trevligt!

Snyggast bilden igår var ju lätt den här iaf:

Haha. Efterfest med Millencolin. Inte för det blev så mkt efterfest, men vi var ju faktiskt inte där så länge =P
Utanför Lounge så kunde jag fått med mig sällskap hem om jag ville. Två fulla Göteborgare som ville sova hos mig, för dom hade inget hotell bokat eller ngt, utan dom hade tänkt festa hela natten tills bussen gick på söndagmorgon, men eftersom Örebro stänger kl 0200 så gick det inte så bra, haha.
Jävlar vad dom tjatade, men ofta jag vill ha dom där äcklena hemma hos mig. Nejru, hoppas dom klarade natten =P

- Kan inte jag få sova hos dig? Jag kan sova på golvet.
- Nej, jag har inget golv.
- Åhh! Tack vad snäll du är! (får en kram) Tack för jag får sova i din säng!
ÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHH? Haha.





Hoppas jag inte har gjort bort mig....Have a nice trip.


Kommentarer
Postat av: carrå.

haha, ah, typ så ere för mig med :)
alla, både i skolan och utanför, och till och med mina föräldrar och farföräldrar stavar det med å nu! haha! det e mycket snyggare ju :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback