The best time with Jossan!

Oh jag hade så kul igår!
Har inte träffat Jossan på evigheter och nu kände jag bara att det var dags.

Var ledig hela dagen igår. Började med o åka till Micro med Erika och Elin o köpte ljuddämpare :P
Sen åkte vi till Subway o käka.. fick min macka gratis, för jag hade så mkt stämplar :)
Sen drog upp på stan en sväng o sen hem.
Stanna inte så länge, utan åkte o träna direkt. Fan vad skönt det var o få träna. Hade inte tränat på nästan två veckor, för jag varit förkyld. Finally frisk!
Sen åkte jag hem o gjorde mig i ordning o åkte o mötte upp Jossan när hon sluta jobba.
Drog hem till henne o bytte om o tog några drinkar, sen begav vi oss till Pitchers. Vaddå godast hamburgare i stan? Satt där o käka o drack vin i några timmar, sen gick vi till Frimis. OBS! Inget o ha btw.. Bara småglin som flängde runt :P
Vi stanna inte där så länge, utan drog tillbaka till Pitchers o hängde i baren istället. Mycket trevligare ;) Haha.
Sen blev jag så glad för Jossans skull, för hon fick världens gulligaste sms! Tihi, happy happy girl :)
Vi tog massa bilder igår, men ingen är fan värd o lägga upp här. Vi hade inte våran fotodag igår :P haha

Tack för en underbar kväll gumman! Det måste vi göra om! <3

Kommentarer
Postat av: carrå.

haha, jaadu, jag kom på det när jag var 10 år ungefär tror jag :o
för dig då? hur kom du på det? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback