Bittrast vinner!

Idag har inte varit någon bra dag.
Jag har varit såå bitter på allt och alla.

Började med att jag vaknade imorse och var hur torr som helst i munnen.. hade ju druckit igår, så det var ju inte så konstigt, men hade verkligen ingen lust o va så torr i munnen :P
Efter massa jucie och vatten så åkte jag till jobbet (Charlie hämtade mig, hihi) och såg inte direkt fram emot att sitta där i sju timmar och bara glo.
Dagen började med att man hörde att någon drog en nummerlapp redan innan vi hade dragit upp plizzéerna = irriterande.
Sen störde jag mig på varenda jävla kund som kom till oss. Antingen störde jag mig på att dom tog nummerlapp även fast det inte var någon kö, eller så var det för att dom inte tog nummerlapp och bara gick fram o stod där som ett pucko, eller så var det för att något barn skrek någonstans osv osv... Jobbigt som fan är det.
Inte konstigt när jag jobbat sex dagar i rad.. inte för det är ansträngande o jobba, utanför det är pisstråkigt och långtråkigt och dagarna går jättelångsamt. Uhhh.
Nu är jag iaf ledig två dagar.. sen kör man igen.. Usch vad jag vill byta jobb. Men ofta det finns något lixom.
Har helvetesschema i december (fram till jul, sen fem dagar ledigt).. men blir nog bättre i januari.

Linda räddade mig med ett sms om att käka på Max.. happy time! Var trevligt o sitta där o snacka lite skit :)
Men nu är jag hemma (som jag längtat till hela dagen) och är fortfarande halvbitter och rastlös.
Ser fram emot imorgon (förutom att jag ska gå upp kl sju o gå på månadsmöte) då jag ska med mamma o besiktiga hennes bil, sen ska vi äta någonstans o sen ska vi upp på stan. Hoppas det blir mys!
På kvällen är det handboll. Mycket möjligt det blir ett besök hos E i den nya lyan.
Vill hinna med ett gympass imorgon också, men i värsta fall får det vänta till tisdag.

Nu ska jag se om lite gamecube och Marioparty kan muntra upp mig. Annars vet jag inte vart jag ska ta vägen.
Lite godis kanske?


Jag och Jossan igår på glöggfesten! <3

Nä, later dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback