Julen...

...närmar sig med stormsteg!

Och som vanligt har hela december gått superfort.. det är helt sjukt! (som en viss blondin skulle ha sagt ;))
Jag jobbar och står i istortsett varje dag.. och när jag inte gör det, så springer jag på stan o letar julklappar (eller sitter framför datorn och surfar runt på alla coola ställen :P)
Har fått en liten förkylning o handskas med, men den är redan påväg bort.. passar mig perfekt såhär inför jul :D

Idag har jag jobbat och sen umgåtts med Linda.. vi "bakade" muffins och fjanta oss som vanligt.. i like it :)

Nu är det verkligen snart jul igen.. jag tycker det är lika overkligt varje gång, för jag hinner oftast inte få några julkänslor innan julafton kommer. Har iofs haft det mer än vanligt i jul.. har lyssnar på julmusik på jobbet sen i november, varit på julbord, druckit glögg på jobbet, varit på två glöggmys (bl a ett där jag drack blåbärsglögg, vaniljglögg, chokladglögg och hjortronglögg, woho!), julpyntat (ytterst lite iofs) hemma och sen har det varit snö nästan en hel vecka nu! DET är kors i taket :P



Kom på att jag kanske ska summera 2008 som alla andra bloggare?? Jag ska knåpa ihop något bra och sen återkomma med det :)

Nu jobbar jag bara fyra dagar till innan jul.. tors, fre, mån och tis.. sen blire hem till Nora och uppesittarkväll :P

Mojito på fredag??

C ya later dudes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är jag en viss blondin eller säger anna också så? :O

2008-12-18 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback