22 år

Jaha, då var man 22 då. Lika värdelös ålder som 21 har jag kommit på. Men ett steg närmare 23 :P haha
Alltid ngt ;)

Födelsedagen spenderades först i Nora med presenter på sängen och lite sånt. Sen fick min käre far en idé att jag skulle tvätta bilen, så jag tvätta bilen på min födelsedag. Mobbat va? :P
Sen kom Linda o hälsa på! Var trevligt :D Vi käka tårta och gled runt till mormor och farmor och farfar o var lite sociala osv. Sen kom Gudfar o efter det bar det iväg till Örebro igen.

Förfest hos Peter och sen Björnis stod på tur och det blev en lyckad kväll.
Trångt som satan, men trevligt. Träffa mycket folk man kände och fick skaka lite rumpa =)

Dagen efter har varit som väntad. Degig. Vakna halv ett, gjorde inget vettigt, Elin var här en sväng o vi glodde på film, sen var jag ute o sprang o laga mat. Sen klev Peter och Erik in genom dörren med varsin öl i handen och lite senare Sebbe o det blev kortspel och musikspelande. Trevligt trevligt, men jag var ganska sleten, så jag var inte så pepp :P
Har degat i soffan sen dom drog. Mycket bra val Carrå :D

På lördag blir det party och kul ska vi ha!!!!!

Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback