Födelsedagsfest

Eyy hade födelsedagsfest i lördags och den blev lyckad! TJOHO! Hade massa underbara vänner här hos mig.. ALLA SAMTIDIGT :D Det gillade jag! Men satan vad jag hade o städa dagen efter.. men det var det värt :) Lätt!
Parta massa massa hemma hos mig och sen blev det Satin. Var också kul där, men så jäkla varmt det är därinne jämt =/ Inte okej!!
Dagen efter spenderades i soffan med Anna, Peter och Erik. Jävlar vad värt.. gick inte upp ur soffan många gånger den dagen förutom när vi käka pizza o bytte film i dvd'n, haha.
På kvällen blev det inte helt oväntat björnis, för det var planerat sen länge. Var kul där med, men på måndagen sen var man lite sliten, så den dagen spenderades i soffan den med :D

Och nu får väl jag skit för allt, för nu ligger jag fortfarande i soffan, fast är sjuk. Har ont i heela huvudet, nacken, halsen, ryggen osv osv.. Mådde bättre förut, men dum som jag var gick jag upp på stan o var social o åt glass o sen fastna jag hos Petra och Oskar och spela Buzz, men det var kul iofs =) Så dagen gick lite fortare..

Nu ska jag dega vidare och hoppas att jag mår bättre imorgon när det är Rix FM Festival i staden och umgänge som väntar.

Tjooobre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback