Veckan som gått

Det här har varit en riktigt rolig vecka. Och jobbig också.
Men det roliga överväger ju det jobbiga =)

Började med att Anna "flytta hit" i söndags. Björnis blev det. Roligt var det.
Upp och jobba - inga problem.
Måndag kväll blev otippad. Satt hemma o umgicks med vänner till halv fyra på natten.
Tur att jag var ledig i tisdags då :D
Drog till Nora och bokade tid, tjohooooooo - längtar, och grillade hos mor o far.. drog tillbaka till Öret och hamna på Satin.
Fullast vinner blev nog Sebbe den kvällen iallafall. Kom hem halv fyra då med - upp och jobba dagen efter (inga problem)

Onsdagkväll efter jobbet blev Björnis igen av nån anledning. Heja mig =P Men drog redan vid ett eftersom jag började tidigt på torsdagen.

Torsdag kväll kände jag att det var dags o ta det lite lugnt, så när jag kom hem från jobbet såg jag fram emot en kväll framför datorn och tv'n. Fan heller. Anna och Erika drog med mig upp på stan. Och jag är ju inte direkt den som bangar :P
Käka på O'learys och sen blev det Harrys. Men då började sömnen ta ut sin rätt, så drog hem vid tolv/halv ett.. Men det spela ju ingen roll eftersom jag blev medtvingad på promenad i mitt i natten, så halv två kom jag hem - och skulle upp o jobba dagen efter. Skapligt seg jag var den förmiddagen. Men eftermiddagen var helt okej.

Hade planerat Noradagarna och Björn Rosenström på kvällen, men det blev vin i Tegnérparken istället, yey! Haha.
Spelade kubb, umgicks osv.. Både Anna och jag skulle jobba på lördagen, så vi tänkte dra hem vid tolv.. Men blev medtvingade (återigen) upp på stan och Satin. Men där var det inge roligt, så vi drog rätt snart därifrån. Och av nån anledning så blev det efterfest hos mig (återigen) och man somna halv fyra och gick upp halv åtta. Suck :)
Men nu var jag ju van, så det var ju lugnt :D

Det gick finfint o jobba. Jag överlevde med en cola och lite godis :) När jag kom hem fick jag städmani och dammsög hela lägenheten, städa toan, damma och torka överallt, istället för att typ vila. Men nu bor jag ju fräscht igen iaf =)
Tänkte dra ut igårkväll igen, men jag gick in i koma, så jag gick hem o la mig. Det var lätt värt!
Och nu sitter jag här och är lite halvtrött och tänkte göra något vettigt av söndagen.

För på onsdagkväll har jag SEMESTEEEEEEEEEEEEER!!!! TJOHOOOOOOOOOO!!!! ;D
Nu jävlar måste vädret bli fint, för jag ska fan inte spela golf i ösregn =/

Tack för mig ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback