Lycka och förbannelse

Lycka:
Varit i Barcelona med Jossan. Helt gudomligt roligt! Spenderade hur mkt pengar som helst! Har aldrig shoppat så mkt på så få dagar :P Har heller aldrig gått så mkt.. vi gick säkert 8-10h/dag, så vi har inte legat på latsidan =) Strålande sol hade vi också, men det fick vi höra sen att Sverige också hade.. Men vi hade några grader varmare :P

                                                         
            

Förbannelse:
SVERIGE MISSADE OS IGEN!!!! FAAAAAAAAAAN vad arg jag blir!! Dom går ju aldrig vidare nu för tiden :(
Arg arg arg arg är jag.. Fänkål.
Det hade ju varit så perfekt om dom gått vidare till Peking! Suck..

Aja, nu ska jag kanske ta en promenad eller ngt o gå av mig ilskan.. o sen blire dusch o vila innan det är dags o jobba igen. Fan vad tiden går fort :P


Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fänkål, haha... nöff nöff... Fan va kul vi hade! Tack snälla gumman för en underbar resa!!! "Mmmuuu..."

2008-06-01 @ 20:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback