OMG

Haha. Det blev lite otippat i torsdags..
Först jobba i en skönt aircondition-lokal, sen ut o heja på Emelie en kortis i världens värme och sen in i lokalen igen, vilken lättnad o komma inomhus :)
Bestämde med Anna att vi skulle hitta på ngt kul på kvällen sen, så när jag slutat drog jag hem och attackduschade och då kom Anna precis.. sen hamna vi i Sörbyängen hos Andreas och efter många timmars spelande av fia med hutt och nått jävla kortspel som man blev tokig på bar det upp på stan för o träffa mer folk.. hamna på pitchers o sen blev det stadsparken där alla studenter var. Trångt med folk som vanligt, men vad gör det =P
Efteråt blev det tydligen efterfest hos mig (börjar bli en vana), satt o tjattra där och helt plötsligt ringde det på dörren.. då var det nån granne som inte kunde sova pga all musik vi spela (datorn var avstängd, så det måste varit Björns skönsång han hörde), sen drog några och några stanna kvar.. sen av nån anledning hann klockan bli sju innan vi gick o la oss.. fan vad ångest jag fick då då, för det skulle ju vara så fint dagen efter och då kan man ju inte sova bort hela dagen.. men men.. :P

Blev en otippad fredag också btw..
Anna och jag vaknade runt tolv och hungrade ihjäl, så det blev Victoria på en gång.. sen gick vi o köpte glass o sen gick vi till Erikas bastu. Och eftersom det var så varmt där, så tyckte vi det var dags o bada, så vi drog till Mogetorp. Skönt o svalka av sig lite, men det blev varmt snabbt igen.. Köpte glass/dricka igen och drog hem o duscha. Sen blev det tacokväll på Erikas bakgård med Peter o Sebbe o Emelie. Mycket trevligt tills Skottes jävla kompis kom o började slåss.. idiot säger jag bara. Men han skulle inte få förstöra våran kväll, så vi gick in o umgicks.. sen blev jag övertalad o gå upp på stan en sväng, så det blev Pitchers igen en kortis, sen var jag tvungen o gå hem eftersom jag skulle jobba.
På hemvägen stötte vi på idioten igen, så jag fick agera stoppkloss, så inget värre skulle hända.
Sen blev det godnatt.

Lördag blev jobb och sen Nora med grillning o mums
Söndag blev solning i Nora och sen Örebro igen. Fick ta mammas bil tillbaka, så nu kan jag ta mig till folk i den =P
Och nu tvättar jag. Wey. Och ska förhoppningsvis springa med Anna senare.

Det var min helg det. Mycket text, men wtf.. :P

Chooobre!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback