Arbetstidsförkortning.

Givande dag igen!

Gick upp halv åtta, var på jobbet halv nio, jobbade till tio över tio (slutar så tidigt en gång i månaden, arbetstidsförkortning), åkte hem till Linda o var social till kvart i tolv.
Var hos tandläkaren o lagade ett pyttelitet hål, åkte o tränade (skönt som fan), åkte hem o lagade mat, duschade, tog det lite lugnt, sen gick jag o mötte mamma, (hon skulle vara här en sväng o sen o bowla), umgicks lite med henne, sen följde med henne till Strike och gick vidare till Jack&Jones och Linda.
Vi gick på stan en sväng (jag shoppade äntligen upp mitt presentkort på Zara och hittade ett jättefint linne på h&m) och sen gick vi o fikade på Hälls. Där jobbade Petra och hon ville att jag skulle vänta på henne tills jag slutat, så det gjorde jag :)
Och nu är jag äntligen hemma! Har varit trevligt och fullt upp PRECIS som jag vill ha det! :D
Snart kommer mor hit igen.. hon ska sova här. Trevligt med sällskap :)

Nu ska jag kila vidare. TTFN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback