Chocolate pancakes!

Igår gjorde jag och Eric chokladpannkakor. Vi skulle bara testa om det blev gott, och det blev fan det. Tyckte jag iaf =) Vi hade i kakao och det blev värsta baksmeten. Mumma. En brun o fin pannkaka.

Idag blev det danspasset igen. Det är roligt, men man får inte så jättemkt träning.. bara lite kondis =)
Är ledig resten av veckan nu. Ska bli riktigt skönt.. veckan innan jobba jag 7 dagar i sträck.
Vettefan vad jag ska hitta på, men det löser sig.
Imorgon ska jag iaf bygga hylla o uträtta lite ärenden + träna.. Sen är det handboll på tv imorgon! woho!

På fredag blir den efterlängtade after worken av! Jag och mina brudar från Swedbank träffas och har hur trevligt som helst. I somras var vi på Strömpis nästan varje onsdag o umgicks, drack gott och käka maten där som alltid var gratis :) Det var tider det! Synd man inte träffas så ofta längre.. 

And now what?
Chokladpannkakan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback