Das helg

Då var den här helgen också över. Och jag som har haft långhelg.. varit ledig sen i onsdags.
Det har varit jätteskönt! Men tusan vad fort det går!
Men ska inte jobba mer än 8 dagar till i mars.. det är ju långhelg runt påsk också!
Sen ska vi bygga om på jobbet, så man får jobba i en valutabuss utanför istället :P
Det lär nog se rätt kul ut!

Var i Nora igår och glodde på melodifestivalen. Rätt låt vann tycker jag. Hoppas det går bra på stora finalen bara.
Det är dags nu :P

Idag var jag på Marieberg med mamma också. Tänkte inte köpa ngt utan bara följa med som moraliskt stöd, men det slutade med att jag blev 700:- fattigare.. hittade ju först ett par snygga byxor på rea, sen hittade jag bra o ha saker till lägenheten som en duk, tvättmedel, vitlökspress, flourtabletter osv.. Men men.. får ju lön snart :P
Då har jag nästan inget mer o köpa, woho!
Måste fan hitta ngt på Zara snart.. har ju presentkort där.. men det plagget jag vill ha finns inte i min storlek och det är så frustrerande.. var längesen ja ville ha ett sånt plagg så gärna.. aja.

Nu ska jag glo på tv o käka godis eller ngt som vanligt...

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback