Den danske kroen.

Varit ledig idag! Skönt skönt.. Det har varit en hektisk vecka med mycket kunder och mycket flyttpackning osv..
Ombyggnationen börjar på lördag, så imorgon stänger vi kl 18 och packar undan det sista. Sen ska det bli såå skönt o få ny lokal o jobba i.. Det behövs verkligen!

Tränade först på Friskis, sen hann jag bara hem o duscha innan jag åkte upp på stan o käka med Erika, sen gick på stan o fikade med Petra innan hon skulle börja jobba. Sen åkte jag hem och tog reda på massa tvätt och provade kläder o hade mig.. gjorde lite fint i lägenheten. Sen skulle jag på "möte". Vi käka på Den danske kroen och hade trevligt med jobbet.
Oj vad gott det var och oj vad mätt jag är nu. Fläskfiléspett med potatisgratäng och maaassa tzatziki ;D

Nu blire lite Jeff Dunham och sen sova.
Imorgon blir det en kaotisk dag till på jobbet och sen ut =)

Gooodnight! Sliiip tajt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback