Gla' påsk på er

Nu äre påsk. Jag bryr mig inte speciellt mycket om påsken, men gillar den eftersom man har extra ledigt och så får man äta mkt godis utan att det känns jobbigt :P
Har inte ätit godis på hela veckan, så nu är jag fan värd det.

Åker till Nora om en halvtimme och ska äta påsklunch hos farmor.. det är nästan pinsamt hur sällan jag är där nu för tiden, men ofta man hinner. Och ofta jag vill :P
Sen får jag träffa mina kissar! Fan vad jag har saknat dom. Har inte sett dom sen i söndags. Buhu.
Det är svårare än vad jag trodde o vara ifrån dom så länge. Även fast jag tycker om när dom har mycket sällskap.
Har ändå knappt varit hemma den här veckan..

Åh, igår tränade jag och Ewe i TVÅ timmar! Fan vad skönt det var! Först ett corepass som både var bra träning för bålen och balansen och tråkigt o långsamt. Så vi gick upp till gymmet efteråt o träna lite kondition och styrka där med. Satt fint när man kom hem =) Ska träna så länge oftare! Man mår så bra efteråt =)

Nej nu måste jag packa det sista... later dude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback