Hurra hurra hurra!

Grattis grattis grattis Linda på födelsedagen!! Hoppas du fick en superbra dag! ;)


Då har man jobbat igen. Det gick bra, fast har ont i ryggen, tror det är från träningen igår eller något.
Det var mycket folk inne idag. Säkert dels för det var lön och dels för det har varit stängt så länge.
Jag hade 265 transaktioner, vilket är väääldigt mycket! Men så är jag ju rätt snabb också ;)
Ska jobba imorgon också, även fast jag skulle vart ledig. Får vara ledig på torsdag istället. Men mig gör det inget :)
Kan träna lika bra då :P

Har inte så mkt mer o skriva. Men wtf. Ge mig lite kommentarer, så jag skriver lite mer =P
Annars tappar jag nog intresset snart igen.. :)

Studentfest eller Frimis på fredag?
Hemmafest på lördag!
Blir nog en bra helg :)

TTFN.



Hihi. Det är fint när man håller för blixten på kameran. Blir lite andra färger då. Herrå :)




PS. Var bara tvungen o skriva en sak till. HAHA. Jag har en vän som är bra på o sälja sig själv. Bara så ni vet ;)
Mohahahaha

P säger:

jag säljer mig själv
P
 säger:

det är jag bäst på

Carrå..! säger:

haha vad trevligt det lät då

P säger:

nej nu missförstår du mig

P säger:

jävligt mycket

Carrå..! säger:

mohahahaha


Lite senare:

P säger:
detta har aldrig hänt
Carrå..! säger:
joråh det har det ;D
Carrå..! säger:
tänkte blogga lite om det
P säger:
du ska inte blogga ett skit
Carrå..! säger:
*loggar in*
P säger:
*springer till carro*
Carrå..! säger:
hinner du? 
P säger:
*tar bilen till carro*
Carrå..! säger:
*hör hur däcken skriker borta på *-----gatan*
P säger:
*svart saab kommer tillbaka*
P säger:
*svart snubbe med laptop i handen*
P säger:
*wtf snuten stoppar den svarte mannen*
P säger:
*svarte mannen skriker och säger hjälp carro tänkte blogga*
P säger:
*konstigt nog så slutar sagan med att svartingen får åka polisbil*
Carrå..! säger:
*och carro har uppdaterat sin blogg utan problem*


mohahahahahahhahaha!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: P+O

Ännu mera fester?? Tänk på mageputten vettja...

2008-03-26 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback