Stay active

Nu är jag en aktiv bloggare igen. Just för tillfället.

Jag måste bara få skriva av mig.
Jag blir rastlös jämt nu för tiden. JÄMT.
Så fort jag kommer hem från jobbet, så blir jag rastlös.
När jag gjort mat och ätit upp den blir jag rastlös.
När jag har duschat efter träningen blir jag rastlös.
När jag har umgåtts med snälla o roliga vänner och kommer hem blir jag rastlös.
Vad fan är det med mig?

Älskar lägenheten, har många vänner, trivs jättebra på jobbet, tränar flera gånger i veckan..
Jag borde få lite omställning.. Jag ska fan utomlands innan sommaren,
Och på lördag bokar nog jag och Jossan en resa till Barcelona! Fan det blir kul!
Men det är länge dit.. i september tänkte vi åka.. men då har man något o se fram emot!

Jag måste börja ta tag i saker nu. Fast jag tycker jag gör det ibland iaf. Som igår. Jobba, hem o göra matlådor, sen träna med Linda.. men sen när jag kom hem vid nio. Kolla på tv till tio. Och sen då? jo RASTLÖS! wtf.

Aja det löser sig väl. Vill bara få svar. Eller vad det nu jag är behöver. Något är det iaf. Det känner jag på mig.

TTFN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback