Bokat och klart!

Woho! I'm happy! Nu är det bokat och klart! Barcelona here we come!!
Fan vad kul vi ska ha!! Party och shopping i flera dagar.. kan det bli bättre? :P
Jossan och jag kommer ha såå roligt! Vi firar att vi har fått jobb ;D

Hörni, det är fredagskväll och jag är hemma. Jaha, Carrå är sjuk tror ni, men icke då.
Jag har haft en helmysig kväll med Jossan. Vi har gjort tacos och fruktsallad (nyttiga flickor, jajemän) och så har vi kollat på hotell till Barca.
Just nu lutar det åt ett billigt hotell som ligger asnära shoppinggatan och stranden. Får hoppas på fint väder, även om man kanske inte kan bada i havet.. men vafan sol ska vi ha iaf!
Nu sitter jag bara o degar o planerar vad jag ska hitta på imorgon. Känner att jag vill ut :P
Men ska pyssla massa i lägenheten iaf.. och sen vill jag spela golf!! Måste se hur dålig jag blivit under vintern :P
Hoppas hoppas det blir fint väder.. regnar det är man ju inge pepp.. sen ska jag hinna med o träna o sen får vi se.

Valborg var otippad. Som fan.
Slutade jobba klockan sju. Kom från jobbet kvart över åtta :S
Larmjäveln krångla som vanligt och Kalle i hatten kunde inte fixa något, även fast han kämpa o kämpa..
Så drog hem, attackduscha o sen åkte till Ika o Anna. Men eftersom Ika dissa oss från sängen (haha), så dro Anna och jag upp på stan. Men Anna och jag orkade inte stå i kö någonstans, så vi gled mest runt på stan.. Träffa nån trevlig snubbe på Pitchers o sen försvann Anna (jävla P) och sen dök det upp två andra guys, så jag slapp vara själv :P Men vi hitta Anna tillslut. Vi drog hem o dega o sen sov. Nice!

Men höjdpunkten på valborgshelgen var iallafall SUBWAY! ;D;D Haha. Fullkomligt älskar deras mackor <3

Aja trevlig kväll på er. Nu ska jag dega vidare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback