EM-Kval

Ujejuj. En hektiskt dag. men sånt gillar jag :D

Började med att vakna imorse hur trött som helst. Fick inte sova så mkt, men det gör inget =P
Pallra mig till jobbet, och jobba.. tur var det lugnt, så jag städade klart det värsta i källaren efter ombyggnaden (som fortfarande inte blivit av) och så vidare..
Sen skulle FOREX vara huvudsponsorer på Sverige-Italien på Behrn Arena, så vi var tvugna o stå o vara gula nere vid stadion.. men det var rätt kul.. dela säkert ut flera hundra nyckelband. Dom är populära :)
Sen hade man ju fribiljetter till matchen, så man var tvungen o gå. Fick med mig Patrik och Jossan och det var ju trevligt :D
Tyvärr är jag inget större fan av fotboll.. tycker alltid det är så jävla drygt att dom spelar i en och en halvtimme totalt och sen blir det kanske inget mål. Även fast dom är så många spelare på plan och målet är det största bland bollsporter. Sjukt är det egentligen. Annat är det med handboll! Mindre målgård,  färre spelare och fler gjorda mål :D Haha.
Och nog fick vi vänta länge.. När det var tre sekunder kvar av matchen gjorde Jessica Landström mål, woho!
Hon och Therese Sjögran var btw på FOREX och skrev autografer igår. Hefftit. Eller inte =P

Nu ska jag dega ner mig i soffan och äta något gott.  -Tchüs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback