Larm - igen

Gissa varför jag hatar larm:

image30

Haha. Så jävla trött på skiten, När jag börjar på Marieberg vill jag att allt ska funka ordentligt från början!!

Nu är det ytterligare en fredagkväll och jag är hemma. Men idag är det kolugnt! Erika åkte precis härifrån, för hon skulle jobba. Vi gjorde toasts med MASSA ost på :D
Jobbet idag var det skönaste på länge. Var hur lite kunder som helst, så vi hann städa undan all skit o det var så skönt o slippa jobba i sån oreda. På fikat slog vi på stort och köpte marängsviss, så det var asmumsigt.
Efter jobbet gick Erika och jag och fick massage av Per. Det är aldrig fel. Vem tackar nej till massage lixom.,?

Imorgon har jag påställt (haha:P) som fan.
Upp med tuppen o börja tvätta, och samtidigt plocka undan o städa massa.. sen bär det iväg till Nora för o spela golf.. YEY äntligen! Har saknat det som fan och inte kommit iväg än. Sen blire förfest hos mig o sen party party på Badhuset. 300 pers beräknas vara där och det lär bli skoj som fan. Hoppas jag :D

Nu har jag fått hem mina nya löparskor iaf. Dom är så jävla heta, så dom förtjänar en plats i min blogg.
Kolla in mina små älsklingar:


Heta va? Det är dags att ta sig en springtur i dom snart iaf, för på onsdag är det ju Vårruset! Man lär ju vara taggad tills dess. Fan måste slå förra årets rekord, annars blir jag ledsen. Men lär göra det eftersom jag tränat en hel del sen dess.  Får jag sådär ont i fötterna som jag fått på senare tid, så tänker jag springa i allafall o kurera sen :P
Nejrå, men det visar sig hur ont jag får.

Nu ska jag pyssla lite. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback