Omväxling och grillkund

Nu gjorde jag sådär igen.
Drog en kul skämt, fast jag inte ens visste om det.

Erika såg det direkt i förra inlägget:
Kul med omväxling! Hahaha.
Ja vart fan jobbar jag? Jo på Forex! Och vad gör vi där? Jo, växlar pengar!
omVÄXLING, mohahaha

Samma sak på Max för en tid sen:
Boyaci: jag har aldrig fattat det där med grillkund (parkerar framför grillkundsrutan)
Jag: men om du backar lite så blir du en grillkund (och syftar på att om han ställer sig i parkeringsrutan så blir han ju grillkund = maxkund)

Erika garvar ihjäl sig och tyckte jag drog det roligaste skämtet
Jag fattar ingenting

Sen förklarar hon: Att om Boyaci hade backat in i grillen på bilen bakom , så hade vi blivit grillkunder!
Mohahahaha

Det var kul.

Kommentarer
Postat av: ÄRIKA

Du kan va kul ibland du :P ELLER DU ÄR JÄMT CP-STÖRD-ROLIG

2008-05-16 @ 11:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback