Trash

Carrå är trash.
Täppt som fan i näsan ena sekunden och snorig som fan andra.
Vad gör man?
Jo, köper massa godis och tröstar sig i soffan :D
Sen har man bara lite ångest innerst inne att man äter så mkt.
Men Jossan har faktiskt sagt att jag får, så då gör jag det! Sådeså! Mohah

Kaotisk dag på jobbet. I början var allt lugnt, jag satt bredvid Ronnie och dubbelkollade allt han gjorde och det var skönt o slippa ta så mkt kunder när man är så förkyld. Sen gick ju han hem och tillslut var det bara jag och Jossan kvar. Fy fan säger jag bara. Hur ofta kommer det två Moneygram och ett Global Cash så jävla sent? Och samtidigt?
Sen hade ju Jossan den där jävla bankkunden också.
Vi måste fan stänga av dom tjänsterna kl 18 om vi ska hinna framöver.
Men vi ska ju inte jobba där så länge mer, så det får dom andra fixa isf :)
Oj vad jag svär btw..

Imorgon är ja LEDIG, woho! Ska bli skönt. Ta det lugnt på morgonen och sen ut på stan med mor och kanske med far? :O Kors i taket isf.
Sen blire mysmiddag med Petra och Linda! Hoppas jag är pigg imorgon, så jag orkar med allt.
På lördag blir det kanske utgång om jag orkar och på söndag ska Jossan och jag planera det sista med Barca!
Woho inte många dagar kvar nu! Gött det ska bli o åka iväg en sväng.

Nu ska jag äta lite mer godis.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback