Vårruset

Sprang Vårruset för andra gången igår. Hade skyhöga förväntningar på mig, eftersom det gick så bra förra året.
Då hade jag inga förväntningar o bara sprang och kom in på 30min.
Igår ville jag slå det.
Men som jag förutspått, så fick jag ont i fötterna redan efter 1km.. och hade ont resten av loppet.
Förstår inte vad det är för fel på mina fossingar, så nu har jag bokat sjukgymnast, så dom får kolla på det!
Får väl lov o vara nöjd med loppet ändå, eftersom jag bara hade 2min sämre än sist och sprang ändå med värk så länge.
Men nästa år, då jävlar =P

Nu ska jag äta upp min frukost och sen plocka undan lite skit.
Och sen är det jobbet igen! Idag ska jag vara HK för första gången. Kommer nog bli kul. Kul med omväxling =)

TTFN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback