Happy time!

Happy time, Carrå fick respons på sin blogg! Kul kul tycker hon!
Kanske kan få mig o skriva mera, vem vet :) Har ju mina perioder :P

Nu har söndagen gått på jobbet också, och den gick faktiskt ovanligt fort för o va söndag och bara för o vara två pers i butiken. Eftermiddagen drog iväg när jag fick hjälpa Skrotnisse och hans fru (ja han såg ut så) med en räkning som prompt skulle vara inne ikväll kl 20. Det löste sig dock efter lite samtal till Ticket... :)

Sitter o väntar på att få låna ett TV-spel nu.. kanske inte blir idag, men snart iaf.. ska bli såå kul o få spela lite Nintendo 64 igen! Har dock inte gjort det på riktig konsol än, utan bara på datorn.. lär bli en annan känsla.. och bra tidsfördriv!
Måste få låna spelet innan 1 dec innan Mr J flyger till solen (jag är inte bitter btw, hihi)
Är taggad o klara längre än jag gjort på datorn :P Synd bara jag får panik när jag simmar Mario under vattnet, för jag själv är lite vattenskraj, hahah :P

Nej nu är jag riktigt taggad inför nästa helg. Ska bli sååå kul o festa järnet med kollegorna och inte behöva gå upp dagen efter.. det blir ju så på konferensen, så det blir oftast inte 100% då.. fy fan vad kul vi ska ha, Jossan! Och alla andra också förstås ;)

Näh, ska man göra sig lite mat kanske?? Sir yes sir!


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe kul att höra:D

Postat av: Karin

hehe kul att höra:D

2008-11-10 @ 21:21:33
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback