Hell yeah!

Yeeees det var kul hos Jossan igår! Mycket trevlig tillställning där man fick träffa lite nytt folk och bara umgås :)
Slutet av kvällen blev ju inte som planerad, men det gör mig faktiskt ingenting.
Känns bra o veta sanningen iaf, även om man iiiiiiiinnerst inne kanske hade hoppats på något annat, hihi.
Men verkar som det kommer lösa sig iallafall.
Även om det är lite cp. Dubbla budskap hit och dit, konstiga kommentarer, underliga frågor, och tankar och funderingar om det förgångna osv osv..

Men det ska vi inte tänka på nu. Kvällen var som sagt jättetrevlig. Kom dock inte i säng på riktigt förrän mellan fyra och fem på morgonen.. sen var man ju ett lik när klockan ringde halv nio.. det var bara o släpa sig upp o börja med frukosten..
Som tur var hade jag fixat så Charlie kom o hämtade mig, så jag slapp köra själv, för det hade blivit bakiskörning 2008 och sånt sysslar jag inte med =) Var dyngtrött, seg och cp tills kl 13 ungefär då jag fick i mig två chicken wrap från mcd :)
Sen gick eftermiddagen rätt fort faktiskt (förmiddagen segade sig fram otroligt mkt) då Charlie och jag lekte Ordleken osv..

Och nu sitter jag hemma i mysbyxor och bara njuter av o vara hemma o dega.. surfar lite, kollar tv o snart ska jag väl stoppa i mig en macka eller ett paket nudlar.. det är äkta lördagsmat det, haha!
Blev ju iofs inte bättre av att höra att mamma o pappa skulle käka entrecote med potatis och vitlökssmör... sen är jag otroligt sugen på Subway just nu, men jag orkar inte ta mig utanför dörren. Bättre för min plånbok dock :)

Imorgon blir det jobb igen, dock med Janet den här gången.. Sen är jag ledig på måndag.. då måste jag ta tag i träningen.. ett gympass kanske? Vore skönt o få kämpa lite.. Har ju godisfrossa nu efter min och Annas diet, så måste ta tag i det där ordentligt, så man kan fortsätta frossa, haha.

Nej TV och macka vare!
Happy time!

Btw, skriv mer kommentarer! I'm curious! ;)

Bjuder på en cp bild ;P

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack för att du kom! Betyder massor! :) Det vet du...



Ps. Du är ursnygg! Ds.

2008-11-08 @ 22:00:00
Postat av: Victoria

Hej carrå.. kikade in här. =) Hur har ni det därborta i Örebro?? Rullar allt på i nya butiken?



Hoppas allt är bra. kramkalas



Postat av: Sara.

ha en kanon fin dag:)

kolla gärna in min blogg:)

2008-11-09 @ 15:45:01
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Nectaris

Hejsan!

Jag ska köpa kläder på nätet(har inte gjort det på ca hundra känns det som.

Nu behöver jag hjälp att välja vilken klänning jag ska köpa. Kan inte du hjälpa mig med det? Säg vilken du tycker är snyggast, bilder finns på min blogg.

Skulle verkligen vara jättesnällt.



Hoppas att du får en fin Lördag// NECTARIS

http://nectaris.blogg.se

2008-11-09 @ 15:54:01
URL: http://nectaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback